slide 1
Image Slide 3
Image Slide 1
Ford Mustang po tuningu wydechu
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow

Końcówki sportowe - wymiana/naprawa/montaż

Wymiana rur wydechowych
Układ wydechowy - naprawa/wymiana rzeszów
Części układ wydechowy Rzeszów
Końcówki sportowe Rzeszów - warsztat samochodowy

Modyfikacja układu wydechowego - co robimy?

    • UKŁAD WYDECHOWY

    • końcówka wydechu zz2x101p
    • Końcówki sportowe,
    • Katalizatory,
    • Przepustnice wydechu,
    • Tłumiki.

Układ wydechowy z nierdzewki/kwasówki - przepustnice wydechu

Przepustnica wydechu elektryczna
Przepustnica wydechu elektryczna Dual
Przepustnica podciśnieniowa

Na zdjęciu nr 1. zobaczyć można - przepustnicę wydechu elektryczną. Z kolei zdjęcie nr 2. to przepustnica wydechu elektryczna Dual. Mamy również przepustnicę podciśnieniową, którą widać na ostatnim zdjęciu - nr 3.

W naszej ofercie znajdziecie również rury kwasoodporne, tzw. nierdzewki lub kwasówki. Wykonane są ze stali odpornej na działanie wszelkich kwasów z zewnątrz, jak i wewnątrz. Mają również dużą odporność na korozję oraz czynniki atmosferyczne.

W układach wydechowych bardzo często pojawiają się rury kwasoodporne, z uwagi na ich właściwości nierdzewne, a co ważne mają także odporność na działanie wysokiej temperatury.
Warto wspomnieć o tym, że wydech ze stali nierdzewnej nie jest absolutnie bezobsługowy przez cały cykl życia naszego pojazdu. Ciągłe zmiany temperatury, mogą powodować pęknięcia wewnętrznych grodzi, a przy przebiegu 200 tys. km, spada również wydajność katalizatora. Wielu z nas doszukuje się problemy w wykonaniu tych materiałów, ale przy ciągle zmieniającej się temperaturze w pojeździe – nie ma rzeczy niezniszczalnych. Dbaj, a będziesz przez lata cieszył się jakością swojego samochodu.

Przepustnica wydechu to mały, ale sprytny element, który montowany jest przeważnie zaraz za katalizatorem. Dzięki czemu omijamy wówczas przelot w tłumiku cichy na otwarty przelot. Pozwala szybko zmienić brzmienie silnika, poprzez otwarcie klapy wydechowej, dzięki czemu omijamy wówczas tłumik. Właściciel decyduje specjalnym przyciskiem na pilocie, kiedy ma być głośno, a kiedy cicho. Zaletą tego typu rozwiązania jest łatwość sterowania klapami wydechu, co jest możliwe nawet na biegu jałowym, czyli na postoju samochodu.

Zobacz przykładowy montaż układu wydechowego

Kliknij tutaj

Od 26.04 do 06.05.2024r. warsztat samochodowy jest nieczynny.

Wracamy do Was po przerwie majówkowej :)