slide 1
Image Slide 3
Image Slide 1
Ford Mustang po tuningu wydechu
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow

Końcówki sportowe - wymiana/naprawa/montaż

Wymiana rur wydechowych
Układ wydechowy - naprawa/wymiana rzeszów
Części układ wydechowy Rzeszów
Końcówki sportowe Rzeszów - warsztat samochodowy

Modyfikacja układu wydechowego - co robimy?

    • UKŁAD WYDECHOWY

    • końcówka wydechu zz2x101p
    • Końcówki sportowe,
    • Katalizatory,
    • Przepustnice wydechu,
    • Tłumiki.

Układ wydechowy z nierdzewki/kwasówki - przepustnice wydechu

Przepustnica wydechu elektryczna
Przepustnica wydechu elektryczna Dual
Przepustnica podciśnieniowa

Na zdjęciu nr 1. zobaczyć można - przepustnicę wydechu elektryczną. Z kolei zdjęcie nr 2. to przepustnica wydechu elektryczna Dual. Mamy również przepustnicę podciśnieniową, którą widać na ostatnim zdjęciu - nr 3.

W naszej ofercie znajdziecie również rury kwasoodporne, tzw. nierdzewki lub kwasówki. Wykonane są ze stali odpornej na działanie wszelkich kwasów z zewnątrz, jak i wewnątrz. Mają również dużą odporność na korozję oraz czynniki atmosferyczne.

W układach wydechowych bardzo często pojawiają się rury kwasoodporne, z uwagi na ich właściwości nierdzewne, a co ważne mają także odporność na działanie wysokiej temperatury.
Warto wspomnieć o tym, że wydech ze stali nierdzewnej nie jest absolutnie bezobsługowy przez cały cykl życia naszego pojazdu. Ciągłe zmiany temperatury, mogą powodować pęknięcia wewnętrznych grodzi, a przy przebiegu 200 tys. km, spada również wydajność katalizatora. Wielu z nas doszukuje się problemy w wykonaniu tych materiałów, ale przy ciągle zmieniającej się temperaturze w pojeździe – nie ma rzeczy niezniszczalnych. Dbaj, a będziesz przez lata cieszył się jakością swojego samochodu.

Przepustnica wydechu to mały, ale sprytny element, który montowany jest przeważnie zaraz za katalizatorem. Dzięki czemu omijamy wówczas przelot w tłumiku cichy na otwarty przelot. Pozwala szybko zmienić brzmienie silnika, poprzez otwarcie klapy wydechowej, dzięki czemu omijamy wówczas tłumik. Właściciel decyduje specjalnym przyciskiem na pilocie, kiedy ma być głośno, a kiedy cicho. Zaletą tego typu rozwiązania jest łatwość sterowania klapami wydechu, co jest możliwe nawet na biegu jałowym, czyli na postoju samochodu.

Zobacz przykładowy montaż układu wydechowego

Kliknij tutaj